Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Atgal į veiklų sąrašą
71. Atspindžio veidrodyje tyrimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 5–6 klasė, gamta ir žmogus. 7–8 klasė, fizika. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 30 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Gamta ir žmogus. | 9.12. Apibūdinti regos svarbą ir pagrįsti matavimų būtinumą pažįstant aplinką (5–6 kl.). 9.12. Apibūdinti šviesos reiškinius (7–8 kl.). |
Mokinių pasiekimai pagal Integruoto gamtos mokslų kurso programą 5–8 klasėms | 8.6.2.4. Paaiškina elektromagnetinių bangų kilmę ir pagrindines savybes. Skiria pagrindinius elektromagnetinių bangų spektro ruožus. <…> Suvokia ir paaiškina naujų elektromagnetinių bangų taikymo svarbą, numato jų įvairiapuses pasekmes. |
Probleminė situacija ir veiklos klausimas | Vandenyje galime pamatyti labai tikslius greta vandens telkinio esančių objektų atvaizdus. Tačiau, pučiant vėjui ir vandeniui banguojant, tokių atvaizdų nesusidaro (žr. 1 pav.). Kodėl kai kada vandenyje matome aiškius atvaizdus, o kai kada ne? Kaip susidaro atvaizdai? |
Mokytojo veiklos siekiniai | Ugdyti mokinių gebėjimą praktiškai pritaikyti šviesos atspindžio dėsnį. |
Veiklos priemonės | Optikos rinkinys*: lazeris*, veidrodis*; A4 formato baltas popieriaus lapas, matlankis, pieštukas, dėžutė, modelinas, kartono lapas, liniuotė arba matavimo juosta, smeigtukas. |