Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
17. Įvairių medžiagų laidumo vandeniui tyrimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 1–2 klasė, pasaulio pažinimas. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 30 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pradinio ugdymo bendrąsias programas. Pasaulio pažinimas | 6.6. Paaiškinti, kuo skiriasi viena nuo kitos kasdienėje aplinkoje esančios medžiagos. Grupuoti įvairias medžiagas, išskiriant svarbiausius medžiagų požymius.
6.7. Nurodyti, kad, dirbant su medžiagomis, gali keistis jų savybės. |
Pasiekimai pagal Pasaulio pažinimo standartizuotą programą 4 klasei | 3.1.1. Atpažįsta, palygina ir grupuoja medžiagas pagal jų fizines savybes <...>. Susieja medžiagų panaudojimą kasdieniame gyvenime su jų savybėmis. <...> |
Mokytojo veiklos siekiniai | 1. Išmokyti pastebėti ir įvardyti bent kelias skirtingų medžiagų savybes.
2. Padėti nustatyti, kurios medžiagos yra laidžios vandeniui, kurios – ne. |
Veiklos priemonės | 1. Vonelė*
2. Žema stiklinė, 250 ml* (4–6 vnt.) 3. Matavimo indas su rankena* 4. Gumyčių rinkinys 5. Žvakė 6. Batų vaškas (bespalvis) 7. Augalinis (pvz., linų) aliejus 8. Purškiama nanodanga avalynei ar kitiems paviršiams 9. Polietileno plėvelė 10. Folija 11. Medvilnės, lino ir sintetinio audinio (poliesteris, nailonas, poliakrilas ir kt.) skiautės Medžiagos: vanduo |