Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Atgal į veiklų sąrašą
21. Gyvūnų audinių stebėjimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Medžiaga matematikai Atsisiųsti
| Klasė, dalykas | 7–8 klasės, biologija. |
|---|---|
| Numatoma veiklos trukmė | Apie 40 min. |
| Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Gamta ir žmogus. | 2.1. Apibūdinti pagrindinius <...> gyvūno ląstelių sandaros panašumus ir skirtumus, susiejant su ląstelių veikla. Paaiškinti ląstelių, audinių ir organų sandaros bei funkcijų ryšius. |
| Mokinių pasiekimai pagal Integruoto gamtos mokslų kurso programą 5–8 klasėms | 8.3.2.1. Atpažįsta augalines ir gyvūnines ląsteles, apibūdina jų sandaros ir funkcijų bendrumus ir skirtumus. <...> |
| Probleminė situacija ir veiklos klausimas | Organizmas yra vientisa sistema, jis sudarytas iš kartu veikiančių ląstelių, audinių, organų. Kaip skirtingos sandaros ląstelės sukuria darniai dirbantį organizmą? |
| Mokytojo veiklos siekiniai | Paaiškinti ląstelių, audinių ir organų sandaros bei funkcijų ryšius. |
| Veiklos priemonės | Gyvūnų audinių ilgalaikiai preparatai*: žinduolio kraujo tepinėlis; kaulinio audinio skersinis pjūvis; žinduolio griaučių skersaruožis raumeninis audinys; žinduolio centrinės nervų sistemos audinys; vienasluoksnis plonosios žarnos epitelis. Mikroskopas* |
