Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Atgal į veiklų sąrašą
68. Šviesos sugerties tyrimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 8 klasė, integruotas gamtos mokslų kursas. 5–6 klasė, fizika. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 10 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Gamta ir žmogus. | 9.12. Apibūdinti regos svarbą ir pagrįsti matavimų būtinumą pažįstant aplinką. 9.12.5. Paaiškinti, kodėl daiktai spalvoti |
Mokinių pasiekimai pagal Integruoto gamtos mokslų kurso programą 5–8 klasėms | 8.7.2.4 <..> paaiškina bangų į kitus kūnus pernašamai energijai analizuoti taiko energijos tvermės dėsnį |
Probleminė situacija ir veiklos klausimas | Visi puikiai žinome, kad mūsų aplinkoje esantys daiktai gali būti permatomi ir nepermatomi. O juk kai kada norėtųsi pamatyti kiaurai sieną... Kas nutinka šviesai savo kelyje sutikus skaidrų ir neskaidrų kūną? |
Mokytojo veiklos siekiniai | Ugdyti mokinių gebėjimą praktiškai jungti elektros grandines, paaiškinti, kaip šviesa sklinda skaidriais ir neskaidriais kūnais. |
Veiklos priemonės | Mokomasis elektronikos rinkinys*: jungikliai S1*, du šaltiniai B1*, jungtis -3, fotorezistorius RP*, šviesos diodas D1*, skaidri plėvelė, juodas popierius, spalvų filtrai. |