Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Atgal į veiklų sąrašą
80. Paprasčiausių elektros grandinių tyrimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Aprašo priedas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 6 klasė, gamta ir žmogus. 7 klasė, fizika. 8 klasė, integruotas gamtos mokslų kursas. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 40 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Gamta ir žmogus. | 9.5. Apibūdinti ir tirti paprasčiausias elektros grandines (5–6 kl.). 9.5. Žinias apie elektros krūvių sąveiką taikyti nagrinėjant paprasčiausias elektros grandines (7–8 kl.). |
Mokinių pasiekimai pagal Integruoto gamtos mokslų kurso programą 5–8 klasėms | 8.6.2.1. <...> Atpažįsta tikrovės elektrinius reiškinius artimojoje aplinkoje. <...> |
Probleminė situacija ir veiklos klausimas | Buityje naudojame daug elektrinių prietaisų. Mokame valdyti elektros srovės tekėjimo trukmę. Tam dažniausiai pakanka įjungti arba išjungti elektros jungiklį. Kaip veikia paprasčiausias šviestuvėlis? |
Mokytojo veiklos siekiniai | Organizuoti veiklą, kurios metu mokiniai išmoktų praktiškai jungti elektros grandines, braižyti jų schemas, skirtų elektros laidininkus nuo izoliatorių. |
Veiklos priemonės | Mokomieji elektronikos rinkiniai*, trintukas, raktas, moneta, popierius (ar kiti daiktai). |