Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
14. Vandens būsenų kitimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 3–4 klasė, pasaulio pažinimas. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 40 min. (veiklai) (rezultatai fiksuojami po 2–3 val.). |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pradinio ugdymo bendrąsias programas. Pasaulio pažinimas | 6.6. Tirti ir grupuoti kasdienėje aplinkoje esančias medžiagas pagal jų savybes.
6.7. Tinkamai pasirinkti kasdienėje aplinkoje esančius daiktus, susiejant pasirinkimą su medžiagų savybėmis. |
Mokinių pasiekimai pagal Pasaulio pažinimo standartizuotą programą 4 klasei | 3.1.1. Atpažįsta, palygina ir grupuoja medžiagas pagal jų fizines savybes, skiria medžiagų būsenas.<...> |
Mokytojo veiklos siekiniai | 1. Išmokyti skirti skystąją, kietąją ir dujinę vandens būsenas, pastebėti jų kitimus priklausomai nuo temperatūros pokyčių.
2. Išmokyti išmatuoti vandens temperatūrą, fiksuoti ir palyginti termometro rodmenis. |
Veiklos priemonės | 1. Karščiui atspari (borosilikatinė) stiklinė*, 600 ml, 1 vnt. (galima naudoti puodą*)
2. Elektrinė viryklė* 3. Žema stiklinė, 250 ml* 4. Termometras skysčiams* 5. Skaitmeninis termometras* 6. Šaldiklis* 7. Plastikinė vienkartinė stiklinė 8. Žymeklis 9. Laikrodis 10. Aliuminio folija arba puodo dangtis* 11. Virtuvinės karščiui atsparios pirštinės Medžiagos: vanduo, ledo kubeliai, sniegas. |