Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
16. Kietų medžiagų atskyrimas iš mišinio filtruojant
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 3–4 klasė, pasaulio pažinimas. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 30 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pradinio ugdymo bendrąsias programas. Pasaulio pažinimas | 6.6. Tirti ir grupuoti kasdienėje aplinkoje esančias medžiagas pagal jų savybes. |
Pasiekimai pagal Pasaulio pažinimo standartizuotą programą 4 klasei | 3.1.2. Atpažįsta buityje sutinkamus medžiagų mišinių pavyzdžius ir paaiškina, kaip gali būti atskirtos sumaišytos medžiagos. Pateikia medžiagų, kurios tirpsta ar netirpsta, <...> pavyzdžių <...>. |
Mokytojo veiklos siekiniai | 1. Išmokyti mokinius pasigaminti paprasčiausią mišinį ir nustatyti, kurios medžiagos tirpsta vandenyje, kurios netirpsta.
2. Išmokyti savarankiškai filtravimo būdu atskirti netirpias mišinio medžiagas. |
Veiklos priemonės | 1. Erlenmejerio kolba*
2. Piltuvėlis (bet kurio dydžio)* 3. Filtravimo popierius* 4. Matavimo indas su rankena* 5. Uždaromas indelis (100–150 ml) 6. Šaukštelis Medžiagos: vanduo, smėlis, juodžemis ar durpės, žvyras, akmenys ir kt. |