Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
19. Medžiagų savybių tyrimas B dalis. Medžiagų grupavimas į lengvas ir sunkias
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
| Klasė, dalykas | 1–2 klasė, pasaulio pažinimas. |
|---|---|
| Numatoma veiklos trukmė | Apie 20 min. |
| Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pradinio ugdymo bendrąsias programas. Pasaulio pažinimas | 6.6. Paaiškinti, kuo skiriasi viena nuo kitos kasdienėje aplinkoje esančios medžiagos. Grupuoti įvairias medžiagas, išskiriant svarbiausius medžiagų požymius. |
| Pasiekimai pagal Pasaulio pažinimo standartizuotą programą 4 klasei | 3.1.1. Atpažįsta, palygina ir grupuoja medžiagas pagal jų fizines savybes, skiria medžiagų būsenas. Susieja medžiagų panaudojimą kasdieniame gyvenime su jų savybėmis. <...> |
| Mokytojo veiklos siekiniai | Padėti suprasti, kad medžiagas grupuoti į lengvas ir sunkias galima ne tik jas sveriant, bet ir merkiant į vandenį. |
| Veiklos priemonės | 1. Vonelė 3 l*
2. Cilindras, 2000 ml* 3. Chronometras* 4. Virtuvinės elektroninės svarstyklės 5. Liniuotė 6. Įvairūs smulkūs daiktai iš plastiko, metalo, medienos, stiklo, gumos, popieriaus ir gamtinė medžiaga (akmuo, kankorėžis, sėkla ir pan.). Medžiagos: vanduo |
