Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
8. Naujos medžiagos susidarymo kintant medžiagų būsenoms tyrimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 1–2 klasė, pasaulio pažinimas. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Ne mažiau kaip 20 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pradinio ugdymo bendrąsias programas. Pasaulio pažinimas | 6.6. Paaiškinti, kuo skiriasi viena nuo kitos kasdienėje aplinkoje esančios medžiagos.
Grupuoti įvairias medžiagas, išskiriant svarbiausius medžiagų požymius. 6.7. Nurodyti, kad, dirbant su medžiagomis, gali keistis jų savybės. |
Mokinių pasiekimai pagal Pasaulio pažinimo standartizuotą programą 4 klasei | 3.1.1. Atpažįsta, palygina ir grupuoja medžiagas pagal jų fizines savybes, skiria medžiagų būsenas.
3.1.2. Atpažįsta buityje sutinkamus medžiagų mišinių pavyzdžius <...>. Pateikia medžiagų, kurios tirpsta ar netirpsta, <...> pavyzdžių; paaiškina, kaip pagreitinti medžiagų tirpimą. Nurodo grįžtamus ir negrįžtamus kasdieniame gyvenime naudojamų medžiagų pasikeitimus. <...> |
Mokytojo veiklos siekiniai | Mokyti mokinius pažinti ir apibūdinti buityje naudojamas įvairias medžiagas ir iš jų pagaminti mišinį – naują medžiagą. |
Veiklos priemonės | 1. Elektrinė viryklė*
2. Puodas* 3. Matavimo indas su rankena*, 1 000 ml 4. Medinė mentelė 5. Šaukštas 6. Kepimo popieriaus lakštas Medžiagos: cukrus (5 šaukštai – apie 100 g), sviestas (apie 70 g), vanduo (30 ml). |