Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
                Atgal į veiklų sąrašą
                    
                
            
        20. Augalo vandens indų tyrimas
                     Veiklos aprašas Atsisiųsti
                     
 Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
                    
                    
                
| Klasė, dalykas | 5–6 klasės, gamta ir žmogus; 7–8 klasės, biologija. | 
|---|---|
| Numatoma veiklos trukmė | Apie 40 min. | 
| Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Gamta ir žmogus. | Gamta ir žmogus: 2.1. Remiantis pavyzdžiais nurodyti, kad organizmai sudaryti iš ląstelių <...>. Biologija: 2.1. <...> Paaiškinti ląstelių, audinių ir organų sandaros bei funkcijų ryšius. | 
| Mokinių pasiekimai pagal Integruoto gamtos mokslų kurso programą 5–8 klasėms | 8.3.2.1. Atpažįsta augalines <...> ląsteles, apibūdina jų sandaros ir funkcijų bendrumus ir skirtumus <...>. | 
| Probleminė situacija ir veiklos klausimas | Gėlininkai parduoda neįprastų spalvų gėlių žiedus, pvz., ryškiai mėlynas rožes ir chrizantemas, kurių natūraliai gamtoje nėra. Ar tai naujos šių gėlių veislės? O gal gėlininkai juos dažo? Ar galima baltais žiedais žydinčią chrizantemą paversti žydinčią mėlynai? | 
| Mokytojo veiklos siekiniai | 1. Saliero lapkočio ir dažyto vandens pavyzdžiu įrodyti, kad vanduo teka tam skirtu audiniu, vadinamu vandens indais. 2. Padėti mokiniams nustatyti audinių ir organų funkcijų ryšius. | 
| Veiklos priemonės | Petri lėkštelės*, cheminės stiklinės*, preparavimo įrankių rinkinys*, lupos*, rankinis skaitmeninis arba šviesinis mikroskopas*, objektiniai ir dengiamieji stikleliai*, lapinis salieras, maistiniai dažai, medinė lentelė, popierinės servetėlės. | 

