Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Atgal į veiklų sąrašą
69. Neskaidraus kūno šešėlio tyrimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 5–8 klasė, fizika. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apytiksliai 60 min. (arba 3 veiklos po 20 min.). |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Gamta ir žmogus. | 9.12. Apibūdinti regos svarbą ir pagrįsti matavimų būtinumą pažįstant aplinką (5–6 kl.). 9.12. Apibūdinti šviesos reiškinius (7–8 kl.). |
Mokinių pasiekimai pagal Integruoto gamtos mokslų kurso programą 5–8 klasėms | 8.6.2.4. Paaiškina elektromagnetinių bangų kilmę ir pagrindines savybes. <...> |
Probleminė situacija ir veiklos klausimas | Dažnai vakare einant apšviesta vieta paskui arba priekyje jūsų slenka šešėlis. Kai kada seka ne vienas, o keli šešėliai. Nuo ko priklauso šešėlio dydis? |
Mokytojo veiklos siekiniai | Ugdyti mokinių gebėjimą praktiškai nustatyti šešėlio susidarymo sąlygas. |
Veiklos priemonės | Geometrinės optikos rinkinys*: taisyklingos formos neskaidrus kūnas, žibintuvėlis*, spalvoti filtrai*, matavimo juosta, balti popieriaus lapai (po 3 kiekvienai porai), stovas su laikikliais*. |