Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
13. Vandens apytakos rato tyrimas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 3–4 klasė, pasaulio pažinimas. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 30 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pradinio ugdymo bendrąsias programas. Pasaulio pažinimas | 6.10. Padedant mokytojui, nubraižyti vandens apytakos ratą; paaiškinti, kaip pasipildo šulinio, upės, ežero vanduo. Ieškant atsakymų, darant sprendimus, vadovautis savo patirtimi, stebėjimų, bandymų duomenimis. |
Mokinių pasiekimai pagal Pasaulio pažinimo standartizuotą programą 4 klasei | 4.1.2. Naudodamasis schema paaiškina vandens apytaką gamtoje. <...> Atpažįsta dažnai stebimus gamtos reiškinius, įvairias kritulių rūšis <...>. |
Mokytojo veiklos siekiniai | 1. Padėti suprasti vandens apytakos principą ir jo svarbą gamtai.
2. Išmokyti paprasčiausiomis priemonėmis pademonstruoti vandens apytakos ratą. |
Veiklos priemonės | 1. Matavimo indas su rankena*
2. Karščiui atspari (borosilikatinė) stiklinė * arba puodas* 3. Žema stiklinė*, 50 ml 4. Elektrinė viryklė* 5. Garinimo lėkštelė* 6. Šaldiklis* 7. Didesnis stiklinis arba vonelė* 8. Maistinė plėvelė 9. Šaukštas 10. Virtuvinis rankšluostis arba pirštinės Medžiagos: vanduo, druska, ledo kubeliai. |