Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“
Atgal į veiklų sąrašą
54. Kaladėlės medžiagos nustatymas
Veiklos aprašas Atsisiųsti
Mokinio veiklos lapas Atsisiųsti
Medžiaga matematikai Atsisiųsti
Medžiaga informacinei technologijoms Atsisiųsti
Klasė, dalykas | 7–8 klasė, fizika. 8 klasė, integruotas gamtos mokslų kursas. |
---|---|
Numatoma veiklos trukmė | Apie 40 min. |
Ugdomi mokinių gebėjimai pagal Pagrindinio ugdymo bendrąsias programas. Gamta ir žmogus. | 5.4. <...> Eksperimentiškai išmatuoti medžiagos tūrį ir masę, apskaičiuoti jos tankį. |
Mokinių pasiekimai pagal Integruoto gamtos mokslų kurso programą 5–8 klasėms | 8.5.2.1. <...> Apibūdina medžiagų fizines <...> savybes. Geba medžiagas apskaičiuoti įvertindami duomenų tikslumą. |
Probleminė situacija ir veiklos klausimas | Tokios pat mašinos prikraunamos skirtingo krovinio. Pirmoji mašina prikraunama pagalvių, antroji – medienos. Ar skirsis mašinų masės, kai krovinių tūriai vienodi? |
Mokytojo veiklos siekiniai | Ugdyti mokinių gebėjimus: praktiškai pritaikyti įgytas teorines žinias apie medžiagos tankį, kūno tūrį, masę; nustatyti, iš kokios medžiagos pagamintas kubas. |
Veiklos priemonės | Stiklinė, vanduo, kaladėlė (įvairaus medžiagų tankio kūnų rinkinys)*, matavimo cilindras (įvairaus medžiagų tankio kūnų rinkinys)*, svarstyklės*, siūlai, liniuotė, servetėlės. |